Mycket lek har de varit idag :P

Idag har Sandra, Timon o Pumba varit här. Vi fikade och sen tog vi en promenad i skogen. Efter det gick jag och hundarna hem å vilade, i flera timmar, all min energi gick åt fysiskt och psykiskt men jag har skrattat mycket i alla fall. Innan vi gick ut så fick Bosse, Olga och Aska fnatt och lekte alla tre, såg så Roligt ut och Bosse vann 😉 den lille är smidig som attan!

Lilla skutt.

”Husse vill säkert åt mitt ben” Vi förstår ej men Ronja litar ej på nån annan än mig vad gäller ben, hon tror att husse mfl. främst män vill äta upp dom…

”njaaaaa, håll i lite då…kanske vill han ej äta upp det ändå”

Gullan, vi har prövat allt men just med benen så tror hon husse ska äta upp dom ♥ Har blivit mycket bättre och nu skulle ju husse bara gå å mysa med henne å då tog hon benet i munnen direkt samtidigt som hon njöt av att bli klappad.

”han tog det inte”

Ronja torkar munnen i MIN säng! Busfrö 😉

Mina ljuvliga troll tidigare idag.

Tripp, trapp, trull…monster.

Buuu…

Söt-olga!

Bosse-jakt 😛

Ronja bara gäspar…

Bosse var helt vild, han skulle ha lek och det fick han, vad vi skratta!

Värsta huller om buller, Bosse hade skoj med brudarna 😛



2 kommentarer »

  1. Anna Said:

    Nova torkar också alltid nosen/munnen i våran säng haha. Skrotisar 🙂

  2. Martina Said:

    Jag är imponerad över att du orkar med tre hundar, jag tycker en räcker för mig mer än väl.
    http://www.daisyochjag.blogg.se


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Lämna en kommentar